Livet på en pinne

17 dagar kvar enligt RUL. Så vi får se vilken dag hon behagr komma ut. Har på nå vis inte fattat att det verkligen ska komma en liten bebis. Jo jag har blivit fet och fått jordens mage. Men andra ser det mer än jag tänker på det. Jag märker att kläderna inte passar. Sen är jag nästan som vanligt i min rörlighet. Det skulle passa utmärkt om den ville komma ut typ den 12 juni för då är jag nog klar med det mesta i skolan. Fast ena dagen vill jag att den kommer inom närmsta dygnet andra sekunden så komme jag på att det inte är lämoligt om den kikar ut nu. Så då går jag och oroar mig att den ska komma för tidigt. Men ja det är sommarlov på onsdag för barnen och efter det är det ganska lugnt när den kommer. Fast kommer den före eller långt efter så spelar det inte så stor roll och inget som jag kan styra. Två skriftliga uppgifter i etik och ett matteprov kvar. Har även engelska kvar men jag har ju som sagt delat upp kursen i 80p-20p så jag kan återuppta 20p när jag vill sen istället. Så jag känner ingen brådska med att bli klar med den nu då hon inte behöver betygsätta mig nu. I etiken har jag fårr G i alla uppgifter utom en där jag fått V och behöver bara G. Hade jag gått kursn som man ska hade jag nog fått minst VG då det är ett roligt ämne, men tyvärr en sån sömngivande lärare som upprepar sig själv och allas komentarer. Inte konstigt att lektionerna måste vara 4 timmar lång! Ätit grillat hos pappa. Jag tror jag räknar bort min helt pantade mamma! Gud vad jag verkligen avskyr henne! Ja jag vet att hon helt inte kan råför sitt sätt att vara. Men nån måtta får det vara på idiot betendet hon har. Ska fan ringa HC och kolla om hon kan få humörstabilisernade medicin och nått som stärker minnet. Jag önskade att pappa bodde själv och fick sin egen tid och inte hennes jävla tjat hela tiden så fort han kommer hem. Är helt olidligt att åka dit, men vi umgås med pappa och försöker stänga dövörat till på henne. Tyvärr är det så illa, men vi orkar inte. Nu blir det soffan och trösta dotra som blivit en kaxig brud! *suck* hon umgås med en ett år äldre tjej ibland och hon förändras och blir så himla kaxig då de umgås. Och jag tycker det känns så tråkigt att hon måste ta efter den tjejen. Som jag antar är på det viset då hennes mamma har psykiska problem och de aldrig bott med pappan. Men jag vill ju ha min lilla goa dotra inte nått monster som bara bjäbbar emot och vägrar leka för att det är barnsligt!!! Hon är inte ens åtta och tycker att lek är barnsligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0