Ja ha ja...

Sovit som en kratta i natt. Vaknat typ hela natten första gången var klockan strax efter tolv! Det komiska är att jag känner mig pigg varje gång jag vaknar, kollar klockan och inser att det är massa timmar kvar att sova. Sista gången jag vakna var klockan strax efter fem sen sov jag vidare till strax efter åtta. Men jag tror jag vaknat bara för jag haft värkar. Tänkte nästan ringa in i morse och höra om jag kunde komma in för en kontroll om jag öppnat mig nå, så att jag kunde känna mig säker inför denna natt. Men nä då fegar jag ur och tänker att det inte är nå på G. Så jag hoppas att det inte startar på natten. Men det känns lurt. Jag har ju inte haft förvärkar med de tre andra mer än 1-2 dagar innan. Med lilleman så hade jag bara natten till han föddes. Så det är klart det känns nervöst. Men blir det samma inatt så tror jag att jag ringer in för en koll i morgon bitti... Barnen skulle ha träffat sin pappa idag. Men hanhörde inte av sig. JA inte fören vid fyra och sklyllde allt på mig!!! Idiot! Jag är så trött på hans barnsliga snack! Men vi har haft en bra dag jag och barnen. Va in på stor loppis. Inhandlade Po.p dreggel snutte lappar tre st. Dotra köpte tre böcker och storagrabben köpte ett spel och lilleman blev utan. Men va å åt sibylla så där fick han två grejer istället. Satt sen bara å dega. Kika runt på samma sidor en miljon gånger. Sov en sväng sen datan igen. Kom på att det inte går fortare av att bara inte göra nått. Så nu är barnens rum uppe tömt och den stora hyllan inflyttad i lillskrubben inklusive alla deras leksaker. Så nu väntar jag på nån snäll själ som kan bygga en vägg, måla tak och lägga lite golv. Tapten fixar jag själv. Dotra sover hos en vän och lilleman hos morfar. Så jag och stora grabben har kollat tv och käkat chips och godis. Lite orolig om det skulle sätta igång, men han klarar sig själv en stund isf. Nä dax att säga god natt och hoppas att jag överlever natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0