I städartagen

En måndag som alla andra. Ja förutom ingen matte då och orka inte åka och göra data provet men jag är näjd med VG i datorkunskap. I morgon är det möte på BUP igen för stora grabben. Och har inge förväntningar om att det kommer nån bebis före fredag. Känner att fredag är en bra dag. Även om jag haft på känn att den 16:e, som även va första BF enligt SM, är dagen hon kikar ut. Men det visar sig. Har sovit som en kratta i natt. Men mycket berodde på att katterna gnällde. Så typiskt när ingen av småttingarna är hemme:/ Men de åkte ut till slut. Förstår inte varför jag ska börja sova dåligt nu när jag sovit som en prinsessa i åtta månader!?! Lagt huvudet på kudden och max vaknat en gång per natt om ens det. Men nu vaknar jag av minsta lilla. *suck* Jag borde va utvilad till det är dax men det verkar lönlöst. Jag har flyttat lite sängar idag, bytt sida på dotras och lillemans rum. Känner att jag inte kommer att orka tapetsera två hela rum. Och då dotras tapet var trasig så fick hon flytta till dens idan där den rosa tapeten är hel. Och lilleman får nya på alla väggar när mitten väggen kommer upp. Men fy fan va skitit det va där inne!!! Men nu är det torkat överallt och minimalt med leksaker. Upp med gardiner som fattas. Har bäddat sängarna, så jag hoppas de vill sova där inne snart nog. Kommer va mäkta mör i morgon. Går som en gammal kärring på kvällar-nätter och mornar. Nu på dan är det bra. Men det känns som jag krockat med bilen övriga dygnet! Nä lite matlagning och tvättning. 7 dagar kvar är det iaf till BF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0