Det verkar...

Ja men precis. Jag har haft dryga värkar i ett dygn typ om inte mer. Slemproppen började släppa i onsdags morse sen har den plaskat ut med jämna mellanrum. Ont var 5-6 minut natten som var. Väckte de två barn som var hemma och körde de till morfar. Åkte in och ja så klart så var det inget. Nä så här sitter jag med dryga pinvärkar som sliter i min rygg och i min livmoder. Iof mer oregelbundet sen i morse men drygt. Jag har varit på stan å senare varit in på loppis varit på ica ätit på pizzerian ätit hos pappa å mamma sen hamna jag här i min ensamhet. Barnen sover kvar ifall jag kan åka in. Fortsätter det dryga så här om två timmar så ringer jag å hör om jag kan komma in så dom får stoppa det så jag kan vila ordentligt. För jag har aldrig gått med värkar fler dagar innan å inte att slemproppen gått heller allt för långt innan. Men detta tar priset å typiskt när jag är ensam. Har jag tur och är öppen iaf 2-3 cm när jag kommer in så kan jag ju få bli kvar å de sätter igång istället för att stoppa det hela. Men så är det väl inte. Just nu är all min tur emot mig. Fast den 19:e har ju varit ett datum som jag haft i tanken med. Så det visar sig det närmsta dygnet. Nu ska jag duscha, käka glass och slappna av. För ont gör varje värk och ondare ska det tyvärr göra. Men det kommer ju nå fint av det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0