15 dagar kvar eller kanske 10...

Ja det visar sig. Hade förvärkar under en timme igår. Började röja av bland buskar på tomten igår. På en halvtimme hade jag sågat ner mina fyra rododendron bredvid bron, dessutom helt själv med handsåg! Rensade sedan ur allt ogräs och körde allt till komposten. Så nu är det bara att vänta på en traktor som ska lyfta upp lite rötter. Antar jag får vänta väldigt länge! Sen när jag var klar och vi hade ätit och tagit ett bad så då började det kännas i magen. Men antar det var för att jag slappnade av efter allt slit. Och även då kommer den dubbla känslan att "snälla kom nu" och "snälla kom inte redan". På lördag skulle vara helt perfekt ju ha ha ha. Jag får väl gå över tiden antar jag. Men nån gång kommer hon kika ut iaf. Har fått en massa foglossning av allt slit med. Så har hon inte kikat ut snart så ska jag fasiken försöka övertala BM om en hinnsvpning iaf. Ja hon är ju konservativ och emot alla metoder. Men en sak fattar jag ju och det är att det iaf inte skulle fungera om jag inte är mogen där inne. Men ska jag ha så här ont i fogarna efter varje gång jag suttit i mer än 1 minut då vette sjutton om jag klarar mycket mer än en vecka till! Fatta det kanske iaf bara är en vecka kvar tills vi har en till familjemedlem. Känns jätte konstigt, häftigt, nervöst, nyfiket och ja allt. Jag hoppas ju att jag kommer ihåg hur man gör med dessa små kryp=) Fick hålla en 7 månaders idag och han bara skratta. Men då går det att lämna tillbaka när de gråter. Men det ska nog gå bra. Och jag hoppas hon förstår att mamma behöver sömn på natten och att hon äter bra innan natten. Men det får man ju inte heller bestämma. Har nästan inte varit hemma idag. Först städa lite. Gick sen till grannen och pratade med gubben där och solade så det känns. Hem fixa mat sen åkte vi till nästa ställe. Hon hade ringt i morse och trodde jag var på BB. Men så var det ju inte. Kom hem fem så det blev en sväng på tre timmar bland busiga barn och gott fika. Hem och laga mat igen då. Skön inne-kväll med mysigt mörkt väder ute. Behöver mig en vila känner jag. BM i morgon kvart i nio sen BUP halv elva. Jag som hade behövt göra sista med matten så jag skulle kunna göra provet på tisdag. Men få se vad jag hinner. Nu blir det iaf en soffvila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0