Tält semester..

...i tv rummet typ=) Va in till stan och inhandlade ett tält till de små och det slog dom upp i tv-rummet mina små stjärnor. Dom fick nått att sysselsätta sig med iaf. Vädret är ju inte det bästa idag, men allens lagomt för mig och lill tösen. Hon släpper sånna brakskitar så det slår varenda karl skulle jag tro. Äter typ hela nätter och sover bra på dagen. Ögonen känns som om de är full av grus. Så min syn är inte den bästa=) Igår så satt jag och gjorde lite planer inför det stundande dopet. Fast det är ju typ fem månader till dess. Men jag har fixat fram lite låtar som jag vill ska spelas. Frågade dotra om hon ville sjunga men det ville hon inte. Men gud så tårarna rann när jag lyssnade på de fina låtarna. Jag kommer inte att kunna hålla mig på dopet, slutar med att det gråts en massa. "Välkommen till världen" Lyssna på den och "Himlen måste sakna en ängel" de är så fina. Har börjat fundera på min 30 års dag med. Blir mat med mina föräldrar och syskon på min födelsedag, sen blir det nån liten fest en annan dag. Lill tösa får va med så det behöver inte vara barnfritt, men de större barnen får lov att sova hos morfar. Blir det bra väder så blir det nog nå grillat med massa götta till och det blir första gången det kommer alkohol i min kropp, fast inga mängder förstås. Kom även in på utbildningen till hösten. Så den 16 augusti börjar jag troligtvis skolan igen. Blir ca 3 dgr i vecka som det är skola och det är nog inte hela dagarna heller. Men kul ska det bli. Om nu studie andan finns kvar till dess. Nä nu dax för blöjbyte sen vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0