Nästan tio år

Ja ha alla barnen sover, än så länge iaf. Lilltösa vaknar nog snart. Hon har haft en riktig skrik dag i dag. Inte sovit mycket alls. Men har haft en stor barns fri förmiddag idag och sluppit laga mat idag då barnen va hos morfar. Stora grabben är på semester kommer nsäta helg. Och i morgon åker de andra två ut på äventyr med morfar å mormor två nätter. Det ska faktiskt bli skönt. Jag hade tänkt följa med. Men kände att det kundet va skönt för oss alla om jag och tösa blir hemma och bara är. Så nu ser jag fram emot morgon dagen. Idag har jag annars bara farit runt. Lämnade barnen först sen på loppis fynda byxor t stora grabben. Han som inte skulle få nå. Sen in ti storstan köpte kräklappar till tösa. Och in t köpcentra köpte inget. Sen t mamma å pappa där jag blev utan mat då de hade ätit upp allt. Men jag åt mackor istället. Skulle ha kikat på bil men bilaffären va ju lördagsstängd under juli. Så det får bli på måndag. Hoppas den finns kvar å att den är bra. Behöver en större bil. Ska bara komma ihåg allt jag skulle fråga. Känns lite vemodigt att överge min gamla kärra efter nästan tio år. Men den måste ju bytas ut nån gang. Men avskyr tanken att nån annan ska äga den. Behöver mer plats så det är dax. Bara jag finner en så. Nä ska ta å kika tv å sova lite. Sover inte alls bra när lill tösa sovér bra. Få sen ska tänka över det där med andningslarm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0