Lördag fm

Poolen uppe tack vare min bror. Han kan överaska ibland han med. Vi grillade lite i torsdags eller han gjorde, sen byggde han poolen med hjälp av barnen=)Jag avskyr beskrivningar så jag höll mig undan å mata tösen i stället. Va iaf en trevlig dag. Andra broder kom en sväng han med. Jag hoppas broder i stan nu inser nån gång att blod är tjockare än vatten och inte räknar bort oss vid högtider! Igår va jag till läkare med min nacke. En svensk tant, men fan min utländska läkare är mycket nogrannare och bättre! Hon är mer personlig och frågar om andra problem med. Så aldrig är man nöjd med sjukvården. Va till Ikea en sväng sen hem och en promenad till ica, lunch sen en promenad till grannarna va där ett tag sen blev det ica igen hem med alla barn + ett extra. Blev finmiddag med korv med bröd=)Lilltösen hade ont i magen igår så hon skrek så fort hon inte hade tutten i munnen. Men hon somnade tillslut vid elva och sov till strax före två. Fick glädjande nyheter i morse. Jag blev beviljad högsta bidraget av csn för utbildningen. Så nu tvekar jag inte så himla mycket öcer studie andan. För jag sparar ju FP i 17 v sen kan jag ta ut FP på lör-sön så då får jag ca 10000kr utan att behöva betala tillbaka en krona och förlänger min ledighet med tösen=) Men jag vill verkligen inte att studierna ska inkräkta på tiden med barnen heller. Men jag är ju så rastlös. Sen skönt att ha en utbildning klar till jag ska ut i arbetslivet ev studielivet igan. Nog om det. Städa och duscha på schemat. Sen ev främmande men annars en lugn dag med inga mer måsten än matlagning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0