Helvetes dag!

Dagen idag har gått i irritationens tecken! Jag försöte vila i förmiddags men det blev en hackig vila med en lilleman somtjatade järnet ur mig. Och jag vill inte bli arg på honom. men det är inte lätt när han verkligen sätter sig på alla mina ömma tår. Och jag tänder på all cylindrar! När han till å med grimaserar åt sin stackars mamma. Ja då är det inte kul. En stor misslyckad suck från min sida då. Jag vill ju va en glad och positiv mamma. Men det va många år sedan jag va det och orken och lusten att leka har nog inte funnits på länge den heller. Jag vill ju så jätte gärna men jag får lixom aldrig till det. Ska iaf ta ett steg och köpa en fotboll till barnen. För det kan va kul att spela med dem faktiskt. Sen ska jag strukturera upp tiden bättre. Bli en bättre planerare eller iaf bättre på att hålla planer och vad jag lovar. Men det är min lust som flyr sin kos och då tappar jag stinget för allt. Då hamnar jag vid datan och kollar på samma sidor om och om igen utan att det händer nå nytt. Stänga ner datorerna helst för att tag skulle inte sitta fel. Har ju inget som inte klarar sig en vecka utan koll. Få se om datan blir hemma på den ev resan. Funderar på att höra med läkaren om jag kan börja äta mina tabletter som jag fick mot min huvudvärk, för att kunna slappna av. Är ju nå antidepresiva men kan ju få mig att känna mig avslappnad. Och skulle all irritation bero på depp så blir jag ju hjälpt mot det med. Hoppas iaf morgondagen blir mindre irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0