Söndag kväll

Idag har det blivit lite städning igen. Håller på röjer lite här å var. Kommit på hur min tvättstuga ska se ut och mitt kök. Sen kikat på tapet til tv-rummet. Så nån gång blir det nog ordning. Det första jag skulle vilja ha klart nu är trappen upp, slipas och betsade steg och vitmålad runt om och vita väggar. Ska försöka fjäska för min äldste storebror;) Tänker inte krypa för den andre:P Eftersom min energi håller på återkomma kan det hända att det kommer hända nått här hemma med=)

Dotra tvinga mig vika klart tvätten idag :P Skit unge! Men nu är de mesta vikt, bara mina kläder kvar, som vanligt. Snacka om att ha tråkigt om hon ville fixa med tvätten. Men bara man tar tag i saker så går allt så fort! Men det gäller att komma till skott först. Och det är den lilla gnistan som brukar saknas. 

Inte mycket liv nere från magen heller. Det som märks är att jag inte kan ha mina täckbyxor knäppta och mina jeans är det bara att glömma! Men har beställt ett par till svarta mysbyxor och en kofta så jag har nått att sätta på mig. 

Håller på äter ihjäl mig på fruktsallad. Älskar frukt av olika slag. Men det blir ju lite fett med vaniljsåsen=) Men det e så gott.

Längtar till lill*n kommer ut! Vill komma igång med livet på riktigt och självklart snosa bebis. Va å hälsade på en bebis idag. Känner inte riktigt den där överväldigade bebislängatan. Men jag hoppas så klart att den kommer.

Liten inköpslista i bild, dock inte just i dessa färger.

SPOLING Skötbord


Jag som har mycket kläder och andra prylar, så som bajla, täcken, kuddar, påslakan, bärsele, vagn, första "leksakerna" mm Och ändå blir detta en väldigt dyr kostnad för mig! Stackare dom som måste köpa allt på en gång! För de två största utgifterna är ju också en säkerhetsfråga med babyskydd och spjälsäng för hur mycket regler och anvisningar finns det inte med hur en spjäsäng måste se ut! Och babyskydd är det absolut viktigaste ur säkerhetssynpunkt! Visst ja, ska komma ihåg att skaffa mig en gravid försäkring i tid denna gång. Och väldigt viktigt om det blor resa utomlands.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0