Söndag igen

Nu vet barnen om att dom ska få ett syskon. Alla tre blev jätte glada. Storagrabben va först med att känna mig på magen och kommentera vad fet jag är. Sen har det pratas å pratas å pratas å pratas heeela tiden om den där bebisen och att vi måste ta fram alla leksaker har varit lille-storebrors tjat och dotra har tjatat om att handla.

Så jag och de två "små" tog en tur till Barnenshus. Tjat, tjat, tjat OM vad vi ska köpa eller måsye köpa till bebis! Mina öron blöder! Dagens fynd (!?!?) blev iaf en Tumme-vagns-leksak, en liten rosa katt "Dinglis" skallra från Teddy kompaniet, en rosa liten napp och ett par bruna små strumpor med Tummen på. Va sedan in till köpcentra blev en lite rosa tunt stickad kofta för 50kr på H&M, passande en klänning jag tidigare köpt.

På barnenshus så såg jag att dom hade rea på Brio primo babyskydd inkl bas för 1390kr. Ord pris 1890kr. Så jag har till på tisdag på mig att bestämma mig, om det är just brun jag vill ha, för då tar butikschefen med den från sin andra butik på onsdagen. Känns tidigt. Men händer det nått så gör ju de det ändå fast man inte handlat nå. 

Fattas bara att barnmorskan sett fel kön=) Men det visar sig i v 32 för då borde hon inte kunna se fel. Men visst vänder det sig i magen när den tanken dyker upp!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0