I morgon ses vi

I morgon är det ultraljudet. Den här gången har det gått ganska snabbt känns det som. Men det är väl för att jag inte förväntat mig så mycket. Nu önskar jag bara att det är friskt så jag slipper fatta en massa jobbiga beslut. Ska nog fråga vad det blir om jag kommer ihåg det:S Jag brukar ju ha en förmåga att glömma en massa saker som jag tänker på.

Har iaf berättat det för en till. Gjorde det igår och innan jag hann berätta klart så satt människa och rös. Hade haft nån dröm om det för ett tag sedan. Men jag viste att det skulle tas emot på ett bra sett där och inga dumma kommentarer heller. Det är bara mina "närmsta" vänner och pappa kvar nu. Sen resten skiter jag i! Dom får tycka och tänka vad dom vill. Det som känns lite jobbigt och orättvist är att en vän gjorde en abort med sin fjärde då jag fick barn 2005. Och en annan vän har fått massor av missfall en son som dog i v 20 i magen och nu steriliserat sig, för hon orkade inte med en massa mer. Men iof det är inget någon kan påverka. Och jag sitter inte med skuldkänslor, fast för det känns det ju jobbigt.

Har funderat lite på hur mitt liv kommer att se ut i framtiden. Jag ska försöka få mitt slutbetyg till sommaren. Läsa in matte B och även projketarbete sen. Om jag inte hinner börja med det nu. Sen ska jag vara hemma till augusti 2011 och förhoppningsvis komma in på högskolan då. Vill ju så gärna bli personalvetare, för det känns rätt för mig. Hmm jag förväntar mig inget av mina vänner. Men jag kanske får någon frivillig att passa minstingen då den kanske är för liten av att va hos mina föräldrar;) Nån gång då jag behöver ut och roa mig. Har ju vänner som är klar med sitt barnafödande (säger dom iaf) jag som började före dom med det =). Så dom kan nog få låna och snosa bebis ibland. OM jag nu vill slita mig. 

Om det gått fort fram tills i morgon så kommer timmarna till Ultraljudet säkerligen gå långsamt. Har data kl elva sen lunch tolv t ett sen data igen kl 13 har jag för mig. Ska va på sjukhuset kl halv fyra. Och efter det ska jag inhandla mina två tvättmedelsburkar. Och ev nått litet klädesplagg/filt på köpcentrat. Sen in till stan och handla mat innan jag åker och hämtar barnen hos morfar. Får ju mat där så slipper tänka på att laga mat iaf. Ska höra med pappa om dom bokat resa än. Vi har iof inte pratat nå om det. Men jag vill ju åka. Och jag kan inte åka senare än 11:e mars om inte BF dagen ändras i morgon. Hoppas den skjuts fram nån dag så hinner jag ha nån dag till på mig. Måste ju vara hemma igen i v 27+0 annars gäller inte försäkringen. Måste kolla det där kan ju vara v 26+6 eller v 27+6 med, så struligt att veta när dom bara säger v 28. Hur ska man då veta hur dom räknar :S

Nu blir det lite kvällsbestyr och hopps jag kan sova i natt. HAr börjat vakan så tidigt och tänker på en massa helt onödiga grejer. Men det hör väl till.

Tjing a long



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0