Allt rullar på

Nu har skolan börjat igen. Har första engelska lektionen i dag kl tio. Känns skönt, fast jag sitter och oroar ihjäl mig på att CSN kommer strula som sjutton. Inget har blivit rätt än! Men CSN skulle kolla igenom mitt ärende idag och mejla mig på eftermiddagen. Ska göra lite vetto ärenden idag med. Bla kolla om barnens pappa ändrat folkbokföringsadress och om FK fått in hans medgivande om utbetalning av underhåll. Det han ite fattar det är att det drabbar barnen när han vägrar göra som han ska. Nu är inte jag nån jävla gam som absolut måste ha pengar. mén jag betalar allt och han få en massa pengar som han i sin tur använder till "skit". Jävla pucko han är när han är "borta". Han hör inte av sig till barnen iof vill dom inte prata, men det är ändå ett bevis på att han finns. Men han får skylla sig själ. Jag tänker inte försöka till försoning nå mer. Ultraljudet kan han glömma, för så länge han är väck finns ingen anledning att han följer med. Skulle han vakna till liv senare så går det säkert att få en extra ultraljudstid. Han tror ju för den delen att barnet är någon annans! *Ghaaa*

På måndag är det ultraljud iaf. Känns bra! Bra är nog mest inställd på att åka dit själv. Känns som att det går alldelens utmärkt. Jag har ju någon dag till på mig att ändra det. Men just nu känns det bra.

Annars händer det inte så mycket. Irriterad för det mesta för att barnen aldrig kan plocka upp och leka på sitt rum, gnäller om maten och tjatar om att få sitta i tv-rummet att äta. Så mest surerier här hemma. Nu blir det dusch, skola och sen lite ärenden.

Du är på dag 127 av 280. (45,4%).

Du är i vecka 19.
Du har gått 18 fulla veckor och 0 fulla dagar (v18+0).
Du är i 4:e kalendermånaden.
Du är i 5:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Ons 16 jun 2010
Du har 153 dagar kvar till beräknad förlossning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0