Två idag

Sensation! Jag åkte till skolan och på matte kl halv nio i morse. Börjar fatta galoppen med det jag just nu håller på med iaf! Sen så hade vi grupparbete. Blir väl sisådär, så rörigt när vi är fyra stycken. Sen blev det långlunch hade med mig min egen gjorda potatisgratäng och kyckling till det. En person som jag inte rinktigt är tillfreds med frågade om jag va med barn. Sen efter lite diskussion om dennes släkt (speciellt en *uäck*) Så säger hon när hon går: "Får jag hoppas att jag får vara barnvakt sen då". Ööö vad mena hon med det? Fick mina onda aningar om ett visst förhållande. Men förstår inte att hon ens vräkte ur sig om att få va barnvakt! 

Va till mödrapsyk idag. Vi pratade mest om barnens pappa om förlossningen. Ja, jag vet att det är långt kvar. Men jag känner att jag måste ha någorlunda koll på situationen nu. Så gott det går iaf, inte lätt att förutspå vad som sker i sommar och under en förlossning. Men det är därför jag känner att jag måste ha lite koll.

Hämtade sedan barnen. Dotra fick ta med en kompis. Som vanligt lite gnäll när man kommer hem iaf. Kompisens mamma frågade o jag va gravid och grattade. (Det gjorde iof även den andra tjejen) Hon ville själv ha fler barn. Men fick inte bli gravid då det blev nå fel på blodet just under förlossningen så hon kan förblöda. Dom har tre barn, men hade planerat för en stor familj. Så tråkigt när det händer sånt. Men hon sa att hon trodde ödet styr och att allt som sker har en mening. Typ den första som har sama åsikt som mig i det. Kändes skönt att jag inte tänker helt korkar=)

Mat dax igen då:( Bara engelska i morgon och kliver även in i v 23. Gud vad fort tiden går! Bara det kunde bli sommar!



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0