Så less

Idag har inte varit någon bra dag, eller eftermiddag iaf:( Just nu skulle jag bara vilja ta ett bad och sen bara krypa ner under täcket och gömma mig! Antar att det har att göra med att min bror ringde inatt och att samtalet blev lite för långt så då va det svårt att somna. *Suck* Hade jätte konstiga drömmar med, drömde bla att min alltan började brinna! Sen varje gång jag vaknade så tänkte jag på skolan och på alla måsten där.

Och inte blev det bättre av att en av mina lärare är så jävla perfekt och alltid fräser ur sig saker som svar, ungerfär som om jag vore dum i huve. Ibland är inte alla på topp humör och jag tycker en lärare ska tänka på sitt utryck! Inte känns det bättre heller när jag vet att HELA min grupp på redovisningen förra veckan utom jag och en till tjej, de fick VG+ och MVG. Och vi två fick ett bra omdöme men endast ett enkelt G. Det retar mig så inninordens. Jag brukar inte bry mig om ett brty bara jag får G men detta kändes så förnedrande. Kan ju ha att göra att jag och P hade för seriösa presentationer och ämnen. Men jag trodde faktiskt att det var det vi skulle lära oss att inte flamsa och fnittra oss igenom en information. Har tappat lusten för detta ämne. Jag som sett fram emot det. Trodde iaf på ett VG. Men, men livet går vidare. Egentligen borde jag va nöjd med ett G, för jag ser ju alla andra vilket storhets vansinne de får med strävan efter ett MVG. Skit samma NU släpper jag det!

Har pga av dålig sömn och skolan känt mig väldigt låg och ledsen sen jag satte mig i bilen och åkte hem. Det är ju så sällan jag mår dåligt och av en skit grej. Ska iaf vara ledig i morgon, min skolan är stängd. Och lilleman ska vara hemma med mig eller om han åker till morfar. Och när vi hämtar de två stora så ska vi åka direkt till badhuset. Måste prova bikinin först, har ju växt endel sen sist=) Blir sedan lite mat handling, kattmat och inköp av presenter till dotras vänner som ska ha kalas i morgon kväll. Blir väl antagligen mat i stan med. Skulle vilja åka till köpcentra i möra...Kanske hinner med det om lilleman är med morfar. Tröst shoppa lite brukar göra susen;)

En lite komisk kommentar från min storebror om vad han tyckt när han var 6-8 år: Våran mamma hade suttit och diskuterat sterilisering med granntanten. Och då min bror hört på tv att ALLA horor var steriliserade, så tyckte ju han att det var fruktansvärt att ha en hora till mamma, då vår mamma är steriliserad. Så han hade ju så klart blivit jätte ledsen och grina om hur hemskt det va att mamma va en hora =)



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0