Konstigt

Kollade på en dokumentär på tv nu innan lägg dax. Så tragiskt det kan bli och vara. Eller jag kollade på två. Och tårarna rann båda gångerna. Fast det var ett tag sen jag lätta på trycket så det känns bra nu.

Lillan har då rört sig mycket nu ikväll. Så det håller tankarna på annat emellan åt. I morgon är första dagen på länge som jag inte ska någonstans, inte vad gäller skola iaf=) Känns så skönt! Men tror faktiskt jag bara blir hemma. Alla andra är väl fullt upptagen iaf. Men det finns nog nå städning att fixa med. Lilleman blir hemma han med, han ville va med morfar och skotta snö å fixa och dona. Så det blir nog så. Han ska ju jobba som morfar när han blir stor så det är ju bra att han börjar i tid;)

En väldigt underlig grej har inträffat. Eller underlig och underlig, människor dör ju mest hela tiden. Men just detta känns lite hmm... konstigt. Jag har fått en ny "rutin" på lördagar efter dansen, det är att åka till ett visst ställe och inhandla godis. Dom har ju typ massor att välja på och inte speciellt dyrt. Va dit i lördags med de två minsta och en kompis till dotra. Det blev exat 1kilo säger h*N I kassan, 70kr. Jag sa nått tillbaka, h*n frågade sen om jag ville ha en påse och jag tvekade men tackade nej och sa att jag klarad mig, med ett leende. Önskade varann trevlig helg. Och idag så läser jag att människa dött!!! Känns väääldigt konstigt. H*n stod ju där livs levande som så många gånger och år förut. Men nu är h*n borta! Vet ju egentligen väl vem det är. Men du vet "Alla känner apan, apan känner ingen". Men ja jätte konstigt är det iaf. Vet inte vad som hänt eller när. Bara att h*n levde i lördags. Konstigt, konstigt...

Sov dax nu iaf och sänder en tanke till de anhöriga


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0