Fyndat igen=)

Har mest tagit det lugnt idag och igår. Bara gjort det jag vill göra. Igår så åkte vi till stan direkt efter att jag hämtat barnen från skola och morfar, lilleman va ju och jobbade med morfar och morbror han=) Så efter en totalt lugn dag med inga måsten så lämnade jag barnen hos farmor, där deras pappa var. Och det gick jätte bra! Jag åkte och handlade lite rengörings medel på rusta jag. Och sen en sväng till ica, fick då sällskap av en kompis så vi tog det lugnt och handlade. Barnen och pappan rigde minst tre ggr. Men jag vägra stressa efter en så lugn dag=) Så i nästan två timmar stod dom ut att va med pappa. Men huvud saken att han va normal. Idag verkar det va sämre, har inte hört nå än. Men, men det får så va då.

Så bar det av hem och käka tacos. Och let´s dance som typ alla andra tittar på med. Somnade strax efter tio. Idag har det även varit en lugn dag. Körde in tjejerna på dans sen åkte jag och lilleman ner på lindex. Han hittade så klart ett par jeans som han ville ha. Har kikat på dom jätte länge åt honom men tyck att dom varit för dyr. Och dom va inte så billig på rean heller. Men idag kostade dom 69,50, ordpris 249kr så det kallar jag fynd. Hittade även en amnings bh till mig för 79,50, ordpris 299kr. Så jag är nöjd med dom köpen. Lilleman är en riktig kläd-nörd. Och jens är det bästa plagget, tycker han iaf. 

Tänkte jag skulle ta mig en tupplur på soffan en sväng. Ska lagas lite mat senare ikväll. Just nu så är dom så nöjd med lördagsgodiset dom fått. Så jag hoppas dom inte blir hungrig på mat allt för tidigt. 

Lillan har jag liiite mer koll på vilka tider hon är vaken. Kl 03.00, 07.00 och håller det i sig för matning på morgonen,  så är dom tiderna okej. 

   


Nästan lika vagn, har ju en -04 så den ser liiite annorlunda ut.
Lite småfix med den så fungerar den utmärkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0