Alla hjärtans dag <3

Vaknade i morse av att lilleman sa:Mamma nu får du kliva upp vi ska ha mys dag det är ju alla hjärtans dag idag. Och han kom och gosa bredvid och sa att han älskar mig <3 Visst att han brukar va gosig och säga gulliga saker. Men sånt här får mig att smälta. Sen så gick han för att dra upp rullgardin. Och då sa han: Jag önskar det är sommar ute. Tänk till och med barnen är trött på vintern nu. Hur stod vi ut när det var sån här vinter nästan varje år?

Jag klev iaf upp, gjorde frukost och städade lite (syns inte nu efter popcorn ätandet) Åkte sen t IP och åkte pulka. Som tur va så va min bror där så han åkte nån tur med lilleman. Till och med en sista sväng. Men då va lilleman så trött så han orka inte gå upp nå mer. Så jag tog påsen med filten satte mig på den och åkte ner. Man tager vad man haver=) Fort gick det iaf och jag slapp ju gå.

Igår var även det en lyckad dag. Va till tandläkaren med grabbarna och deras pappa va med. Körde sen dotra till dansen och väntade på henne. (Dom hon skulle åka med hade magsjuka) Sen så åkte vi till köpcentra och köpte semelbulle som dotra ska ha med sig i morgon till skolan. Dom hade inte tid att åka och köpa åt henne. Inte så att dom kan tänka på detta nån vecka innan så dom hinner fixa. Men nu får hon iaf lika som alla andra. Blev lyxmiddag på IKEA, Korv me dbröd och pizza slice och glass till efterrätt. Billigt blev det och mätt blev dom med. Åkte förbi Ica innan vi åkte hem och köpte godis och kvällmat.

Lagade mat när vi kom hem. Dotra skulle sedan sova hos en kompis. Så det blev bara jag och grabbarna hemma. Kollade på melodifestivalen. Och det var rätt låtar som vann. Även om jag tycker Moreus låt va gullig=)

Nu blir det till att försöka slappa ska elda lite och dammsuga först bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0