115 dagar kvar

Ja idag är jag i v 23+3 alltså i v 24. Struligt att räkna det där. Barnmorskan räknar ju bara hela veckor, alltså v 23 säger hon medan vi gravida säger v 24 fast båda är ju rätt=) Men 15 dagar till så är ju på 100 dagars sträcket. Det sprattlar och har sig där inne för full. Vill ju så gärna träffa den lilla. Hoppas det är en tjej nu då eller huvudsaken är att den är frisk. Tur att jag kan få tjyvkika på sista april. För då har jag iaf 6-8 veckor på mig att förbereda mig mentalt för en pojke.

Denna vecka har gått tok fort så nu är det helg och förhoppningsvis sovmorgon. Nästa vecka är det sportlov, dock inte för mig. På måndag är jag ledig men då ska jag och lilleman till doktorn med hans kisseri. Men hämtar väl dom andra vid ett iaf. Sen tisdag ska jag till BM halv nio sen engelska till halv tolv och matteprov kl 13. Onsdag ser ju inte direkt kul ut med pedagogiskt ledarskap 14-16 och våran redovisning som blev uppskjuten *suck*. Torsdagen engelska bara, religion på fredag kl ett. Få se om det är intro till Historia A den 3:e. Har sökt den kursen men den är full. Så få se om jag kommer med. Vill ju fylla ut med lite tid så jag kan ha csn fram till juni. Och sen ev hoppa av svenska c...

Dagen idag började med en sväng till macken och handla oboy.Sen bråka med lilleman som vägra klä på sig så att syskonen kommer i tid till skolan. Sen efter det så har jag mest suttit här. Städat lite här å där. Och haft en inte så rogivande sms konversation med barnens pappa. Om han kunde komma till insikt med att han lögner endast i slutändan skadar sig själv. Allt från vad fan han stoppr i sig, vad han gjort till pengar och vem han umgås med. Ett ärligt svar hur svårt ska det va!?!!?? Det är bara han själv som drabbas av sina lögner. Men det lär han ju märka så fort de uppdagas. Man kommer inte långt i livet med lögner. En vit lögn för att skydda, okej. Men när det handlar om det mesta då går det till överdrift! Ja skit samma! Han fick bita i det sura äpplet iaf.=)

Kl ett blir det skola igen ska in lite tidigare för att köpa kattmat. Sen få se hur det blir med rallyn. Känner mig inte direkt lockad. Fast en viss person tycks tro det. *suck*

Nä tvätta lite kanske och göra nå mer vettigt kanske...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0