Skön dag ändå

Har inte klivit ur nattkläderna än, iof bytt från korta mysbyxor till långa. Men annars så är jag oduschad och ovård. Men det är ju sovdax igen efter "Just like heaven". Har sett den förut, men gillar den filmen.

Har städat halva mitt gamla sovrum idag. Det är nu bara skrivbordet kvar att rensa. Men alla viktiga papper ligger ju där så det måste göras ordentligt. Tyvärr så har det blivit rörigt överallt annars idag istället, mend et är sånt som är lätt fixat.

Lilleman följde med morfar så det var nog det som gjorde att jag hade lite mer energi. Han börjar ju tyvärr bli sjuk också, men det märktes inte fören efter han kom hem från en kompis vid fyra tiden. Jag och lilltösen låg på soffan och SOV mellan två och fyra. Och det var så otroligt skönt. Det va jätte längesen vi bara låg och sov mitt på dagen tillsammans.

Stora grabben är med sin kontaktfamilj på nå evenemange med uppträdande så han sover borta i natt. Fixade lite kycklig med ris till middag och sen har det bara blivit en massa godis. Känner mig överjäst nu. 

På tal om annat så ringde barnens pappa nu igen.   

Barnens pappa har lovat idag att det är ömsisidigt att hans nya inte ska ha nån kontakt med barnen. Så nu var det skrivet. Jag fattar ändå inte vad han tjatar om umgänge. Men han ska dra det hela till tingsrätten för att få papper på när han får träffa barnen. 

Skit samma. Nu blir det tv.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0