Min första kärlek

En svår fråga. Jag har ju inte träffat min stora kärlek än trots fyra underbara barn. Men den första barn-kärleken jag hade var en kille som va ett år yngre än mig. Han var den första kompisen och vi var nog lite kära. Vi pla<nerade att köpa hus ihop. Och kunde inte se varann med nån annan. Då var vi 4-7år kanske.

Sen har vi den första kanske mer riktiga kärleken. Då var jag 8-11 år ungefär och var tillsammans med en kille i klassen. Det höll nog i 1,5 år om inte mer.

Sen den riktiga tonårskärlek är nog det drägget som funnits med längst. Alltså min granne. Skulle fylla 14 år. Men till och från va det ömsesidigt.

Så vem som va min första riktiga kärlek av de tre vet jag inte. Och den riktiga har nog inte dykt upp än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0