31 december 2010

Igår satt jag och kolla gamla bloggar jag haft bla mitt space på msn. Både väldigt rolig och väldigt ångestladdad läsning. Jag läste aldrig juni 09-oktober 09. Men sen första inlägget tror jag från det att jag blev ensam igen läste jag. Ett väldigt befriande inlägg. Och vad glad jag var när jag och J var ett par. Det var riktiga jag som skrev det. Den tjejen som viste vad hon vill och fick en massa uppmärksamhet, som i slutändan tyvärr inte stämde. Och det var den personen som fick meg att välja det bekväma med barnens pappa igen. 2009 var ett skit år. 2010 har mest bestått av graviditet och skola och ta hant om barnen, lära känna lilltösen. Så 2011 hoppas jag blir det år jag träffar min stora kärlek. Men att träffa kärleken känns så långt bort. Men man vet ju aldrig.

2011 ska även bestå av skola, träning och en ansökan till PHS vår eller höst har jag inte bestämt än. Måste veta om jag hinner få ut mitt slutbetyg i maj och när jag kommer att göra högskoleprovet. Men jag ska träna inför iaf. Även om det bara är hoppet i harres test jag är orolig över.

Just nu glor vi på tv/barnprogram. Gjort mat som ska värmas och ätas senare. Råka smälta plasten på min glasskärbräda så nu luktar det apa här hemma :P Jag måste fan kolla spisen ordentligt hädan efter. Andra gången som jag håller på elda upp huset, nja nästan iaf. Men det kan ju gå så himla fort utan at man märker nå. Det var alldelens svart på glaset och dum som jag va så kylde jag ner det i vasken och då small det. Blev våran enda nyårs smällare det. Hoppas det luktar bättre sen. Vi ska ut och tända ris-lampor om ett tag.

Annars är väl dagen som vilken dag som helst. Finns ju inte mycket att göra en sån här dag. Men det är sååå skönt att det är på en helg. Så på måndag är det måndag igen =)

Gott nytt år!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0