Underbara barn

Har inte haft alla barn sovandes hemma sen 20:e juli. Stora grabben har visserligen kommit hem från sin lång semester men nu e de på golf banan och campar där. Han va hem i lördags en sväng och fick mig eller tog mig en kram innan han stack igen. Han va hem en sväng idag med innan festen oc tog mig en kram då med. Och han e inte en feg grabb på den fronten även om det tar emot lite för honom att krama sin mamma=) Dom kom till byn idag för att grabbarna skulle på fest. Ringde honom efter festen och jag fråga lite retsamt om han pussat nån tjej. Då säger han att #Jag får ju inte det för dig" Jag svara att visst får han pussas med tjejer och då säger han att han gjort det. Gud vad ska man säga?!? Han börjar bli stor nu! Fast jag satt hos min bästis när jag va i hans ålder och pussades med hennes kusin. Men det va andra bullar då känns det som eller är det samma nu??? Skrämmande iaf tur man känner mammaorna till viss del. Jag litar även mer på min grabb än på vissa av de andra grabbarna. För som det känns så skulle han komma till mig om något va knasigt. Ja åter till barnfriheten. Dotra är på övernattningskalas hos en granntjej. Så i natt är det bara lilleman, lilltösa och jag hemma. Igår va det bara jag, lilltösa och dotra hemma. Och typ så har det sett ut de sensate veckorna. Maten har intagits i enklare form eller hos mina föräldrar, lite mycket häm-tmat har det blivit med. Blir spännande å se hur hösten och vintern blir med alla rutiner, skola mm funkar. Men det känns bra. Mitt schema fick jag preliminärt idag med. Så det blir två lediga dagar i veckan. Så är öppnaförskolan samma dag nu i höst så hinner vi va dit den dagen med. Så jag hoppas att mammagruppen passar mitt schema med, ska höra på fredag. Annars har jag väl kännt mig lite up and down kan man säga. Letar bil, har hittat tre. En för 79900 en för 25000 och en här i närheten även den för 25000 den har jag mejlat på nu och hoppas på att den överensstämmer mina kriterier alltså AC, rostfri, går att ta bort airbag passagerare fram. De andra två saknade Airbag på den platsen men då e det långt att åka å titta. Ja skit samma. Haft en ganska lugn dag idag. Va på dotras fotboll som började idag innan dess va vi hos mina föräldrar sen tolv tiden. Skönt att slippa va hemma själv. Även om min mamma gör en galen tillslut! Broder va där han med. Han tog upp lilltösa och höll i och vaggade henne. Om han bara kunde sluta dricka så skulle han kunna ha möjlighet att träffa en normal tjej som vill ha barn. Men det lär ju inte hända. Nä dax att sova ringa på bilen i morgon. Jag orkar inte leta mer snart. Va fan ska jag va så jävla velig för!?! Jag vågar fan aldrig chansa. Jag är ingen risktagare. Har haft nog med felbedömingar är väl därför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0