Trodde jag ja!

Jag skrev nog igår kväll att jag bara hade två måsten i veckan. Men tji fick jag. Hade glömt typ hälften. I morgon kl nio ska jag passa broders två minsta, så blir av med två av mina och får låna två extra. Sen skulle jag varit på Me and I men det blev dubbelbokat med föräldramöte på skolan. Sen tisdagen ska jag åka till öppnaförskolan halv tio och även komma ihåg att ta med kläderna hem och måste då även komma ihåg att åka bil dit. Sen kl ett ska jag på efterkontroll hos min barnmorska. På onsdagen ska jag ha prov kl kvart över ett. Sen vad jag vet nu eller kommer ihåg, så har jag inget mer. Men det fylls nog på. Så min lugna vecka blev inte så lugn. Stora grabben tyckte det skulle va coolt om jag blev polis, för då fick jag ju en batong =) Att han inte sa pistol, förvånar mig inte, för han är rädd för saker som låter illa =) Mina grabbar e rädd för åska och skott, medan dotra inte bryr sig ett dugg. Det é tjejer de=) Lilltösa lär bli härdan av ljud hon me, som får höra allt skrik och bråk som är här ibland. Dax att glömma alla måsten. Dax för nästa bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0