Mitt liv om tio år...

Om tio år hoppas jag att jag funnit stabiliteten och mannen i mitt liv. Bor vi inte kvar här så bor vi i hus någon annanstans. Jag har då fyra barn i åldrarna 20, 18, 15 och 10 år (HJÄLP) Vem vet, kanske är jag plast morsa också. Kanke en shäfer eller rottwailer hund. Jag har då kanske jobbat som polis i 2 år. Eller på något företag inom HR sektorn (alltså, personalfrågor). Men tanken har lockat in mig på polissidan nu. Jag har ju haft den tanken förut, men aldrig lagt ord på den. Förutom till en klasskompis från komvux, som nu sökt in på polishögskolan. Det är inte lätt att komma in och sökanden är många. Jag kommer att ha tid på mig att träna upp min fysiska kondition. Så ska försöka få råd att skaffa mig lite personligträning. Men som sagt. Jag hinner ändra mig tusen gånger till innan det är dax att söka mig vidare i livet. Det jag egentligen söker är nog stabilitet och ett lugn. Det skulle ju inte heller sitta fel att träffa en snygg polis;) Ja, ja, jag hoppas jag hittar mig själv under dessa tio år, förhoppningvis snabbare. Och framför allt så ska jag ta vara på livet med mina barn! De tio år som gått har bara flugit iväg. Fan, det känns som igår jag fick stora grabben. Och han är ju redan 10 år! Har åstakommit fyra barn, tre flyttar, ett jobb, två omgångar komvux, ett krachat förhållande två gånger, två olyckliga kärlekar (som jag är glad att jag slipper). Det jag nu ska försöka åstakomma är fyra glada och välmående barn, varva ner, tänka mer på mig själv, bli en gladare mamma, börja träna, hitta min utbildning, skaffa mig ett jobb och träffa mannen i mitt liv. Ska börja med att lära mig varva ner och träna sen kommer nog mycket bra ut av det. Siba ringde, jag slipper betala 865kr för min dator som inte var trasig=) Det hjälper att trilskas ibland=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0