Lite bättre

Vaknade av att lilltösen gnydde lite bredvid mig. Kolla klockan och den va fem över sju. Den nya xperian har tydligen fått fnatt! Idiot mobil! Stod en konstog text och sen nått om att det inte gick att larma av, men larmet hade ju inte ens ringt! Kul å se om det ringer i morgon då. Tur man har barn som väcker en. Min röst har inte varit den bästa idag. Hes som sjutton och i morse så hade jag ont i kroppen. Körde lilleman till dagis men han vägra kliva ur så han fick följa med he. Dotra cyklade själv och stora grabben va hemma. Tänkte ta det lugnt så jag fixa med frukost och satte mig för att äta, då ringer pappa och undrar om jag hade sterila kompresser. Han hade sågat sig i tummen med rondellen. Så jag lilltösa och lilleman åkte dit och körde honom till HC. Åkte till min bror och barnen på lite kaffe medan vi vänta. Tuar att han och jag förstår varann när det gäller vissa saker iaf. HAn har det inte alltid så lätt han inte. Kom även på att jag inte kunde gå på klädpartyt som svägerskan skulle ha, jag som såg fram emot det, men ett föräldramöte kom emellan. Annars har dagen varit skaplig. Får ev bokhyllan såld i morgon *hoppas* och till helgen så kommer dom och hämtar en säng i källaren *hoppas*. På lördag blir det loppis och andra aktiviteter i byn, så vi ska ut och kika lite. Prov på fredag, känns ganska lätt, men med en kropp som inte e pigg så kan det bli svårt. Fick skolböckerna idag med. Skönt att ha fröken i sandviken att plugga med när det kör ihop sig och blir svårare. Hmm måste komma ihåg att boka tid i morgon *suck* mitt minne e inte det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0