Uppe med tuppen

Nästan iaf. Vaknade strax före åtta helt av mig själv. Riktigt skönt att få vakna själv utan en massa bråk och tjafs och det jobbiga tv ljudet. Och slippa bli påhoppad av tjatiga barn att jag ska kliva upp. Jag har hunnit vaknat själv varje morgon sen jag flyttade upp. Så det är verkligen positivt. I morse så drog jag mig en sväng sen duschade jag och ingen av barnen kom ens upp! Dotra har sovit borta inatt så det var även första natten som jag sov själv där upp=)

Har ätit frukost och fortsatt med plockandet som jag höll på med igår. Men jag har ont i ena axeln och bäckenet börjar kännas. Fast värken efter fallolyckan är borta känns det som. Men bäcken värken kom ju efter fallet, så typiskt!

Inge sol idag heller:( Men jag hoppas den kommer för att stanna snart. Nu är det så trist ute. Inte för att jag hade tänkt vare ute, men uti fall.

15 dagar kvar till jag ska till barnmorskan igen och 25 tills ultraljudet. Börjar väl knata på. Ska hinna med ett barnkalas på bowlinghallen innan dess med. Och jag som har så mycket pengar. Men det löser sig nog. 

Ska nu göra lite frukost till lilleman sen vika in lite tvätt och ev fortsätta städa *suck*


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0