Två kubik...

...om inte det va tre till och med. Så mycket skit fanns det i min källare! Ja plus en soffa och en tv-bänk som stod på övervåningen. Sen klockan halv tre har vi hållit på. Så nu är jag trött kan jag lova. Flyttan klar till mitt nya sovrum. Och det är faktiskt klart till 99%. Helt otroligt för att vara mig. Men en list lite här å var som fattas, det är nog lite jag. Men pappa lova komma tillbaka och fixa resten nån annan dag.

Stora grabben har fått LÅNAT data rummet som tillfälligt sovrum. Men just nu ser dessa två rum ut som ett bombnedslag. Men jag måste ju få till så jag kan tapetsera. Och jag hoppas han kan sova i detta rum nu iaf. Han förstör ju ryggen.

Jag har även burit upp vaggan. Ja jag vet att det är tidigt. Men jag har ju bara mig själv att lite på så det blir gjort. Så då tänkte jag det var lika bra att flytta upp den då jag orkade hålla på, istället för att be någon annan göra det åt mig. Det är bara två skötbord och en spjälsäng som fattas nu. Sen har jag det jag behöver. Jag märker det blir jobbigare att bära tungt å så. Så jag har köpt hem blöjor då jag storhandlat mat i stan och även amningsinlägg och de djävulska bindorna som måste bäras de första veckorna pga äckligt avslag. *uäck*

Känner mig komplett i stort sett. Eller komplett galen kanske. Jag vet att många skulle göra abort då de stod vid samma val och sittuation som mig. Men herre Gud det är ju ett livs levande barn som då väljs bort! Och nu ser jag bara fram emot att ta emot denna vackra gåva. För jag ser det som en gåva.

Namn är en stor gåta det med, min lista förut såg ut så här. Har återgått till att inte stryka pojknamnen=) Måste tänka igenom detta noga nu. Fast man vet oftast inte helt hundra vad bebisen ska heta innan den föds.

Moa
Tindra
Julia
Linnéa
Maja
Mira

William
Lukas
Liam
Melvin
Simon

Nä snart blir det pizza och ev lite städa. Sen vila=) Så himla trött nu!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0