Todilooo

Det var en liten tjej i magen fortfarande=) Så skönt att slippa byta tanke mönster. Och allt såg bra ut. Moderkakan låg högt upp och mer på vänstersida. Huvudet är nedåt och fötterna åt höger, så som jag känt att hon legat. Så nu kan jag andas ut och fortsätta pyssla med mitt. BM sa att det kändes väldigt tydligt på mig vilka kroppsdelar det var och hur det rörde sig. Det lät som på henne att det inte brukar kännas så väl. Lillan vägde iaf 2035gram ca längden kunde hon inte se och hon viste inte heller hur lång en 32 veckor gammal bebis brukar vara(?!) Huvudsaken all är okej så är jag super nöjd=)

I morse vaknade jag av ett ryck! Tog mig upp ur sängen och kikade klockan 06.00 var den. Kände sen varför jag vaknat så hastigt. Hade jätte ont i magen, den där skärande känslan som jag brukar ha, fast nu kändes det verkligen inte alls skönt. Plus att magen var stenhård. Den har ju som sagt börjat öva sig. Men kan inte minnas att det varir så här tidigt med någon av de andra tre barnen. Sen så hade jag små ont till och från fram till halv tio. Började skolan nio, men tog två alvedon innan jag åkte.

Hämtade kläderna som va kvar från loppisen. Var hur mycket som helst, men jag hade sålt för nästan 700kr så jag har nog blivit av med hälften. Så helgens "fynd" som jag gjort har inte kostat mig nått=) Förutom en massa tid, som jag ibland har för mycket av.

Blir grillat för mig och barnen. Bara väntar på att köttet ska bli klart. Sen är det äntligen kväller igen. Saknar mörkret lite grann, iaf de dagar de är mulet på kvällkvisten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0