Tidsfördriv

Ja det känns lite segt. Och ensamt känns det nu. Iof så har jag inte orken att prata med någon heller. Men det känns som det va fler år sedan som jag ringde nån och bara slö prata. Men det var ju bara nån dag sen telefonen ringde och det blev en massa tok prat. Men vissa perioder i livet är ju så. Det positiva är att telefonräkningen inte blir så hög=)

Barnen sover så det är väldigt lugnt. Skulle behöva skriva mitt tal till svenska c klart och även livsåskådningsuppgiften måste jag vara klar med till fredag. Men det hinner jag nog med, ev lägger jag mig i sängen och skriver idag. En tjej som jag skrivit med i en tråd på FL hon går tydligen på etiken i min grupp. Och hon ska ha dagen innan mig. Så blir spännande få se vem som får först. Jag hoppas ju som sagt att jag får runt den 10:e-13-e juni inte senare. Jag håller tummarna för mig själv!

Idag har det varit en lång dag på skolan. Hade religion och ett besök i statskyrkan före lunch, ganska trevligt faktiskt även om jag inte är kristen på det viste. Men döpt ska även detta barnet bli. Jag hoppas dock på bättre uppslupning än det var på lillemand dop. Sen va jag och en klasskompis och kikade på bil. Ställde mig i kö iaf men hittade en i stockholm när jag kom hem, så får se om jag ska åka och kika på den i helgen eller nått. Måste få med mig nån bilburen och bil intesserad som kan lite. Bara ut å ragga ha ha. Blev en kebab tallrik efter det. Lärt mig arabiska på pedagogiken och hur hantera stress. Så nu är frågan vad jag ska redovisa om hmm...

Morfar hämta barnen och jag hämtade hans brickor hos bror. Blev sedan en tur till lopisen med x svärmor då hon ville ha mig med. Jag híttade en klänning från Gina för 20 kr kan ha den nu och även efter *nöjd* sen ett par foppa 10kr två snygga svarta huvtröjor för 30kr styck till lilleman han blev sååå nöjd. Blev ju lite surerier i måndags då han inte fick nått. Men det är bra att dom får lära sig att det alltid inte köps nått till alla samma gång. Och det har börjat fungera ganska bra. Jag kan ju inte köpa nått bara för att dom ska ha nått alla tre, det funkar inte.

Nä ner och fixa tvätten sen upp i sängen och göra lite skolarbete. Ny lång dag i morgon, börjar med skit-engelska bläää! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0