Suck å stön

Sån trisstess jag lider av. Blir tokig snart! Jag försöker med att födriva tiden med allt möjligt, men fan inte går dagen nå fortare för det. Jag har tvättat och torkat de tre par "skit" skorna idag, så jag håller tummarna för en god reklamation. Sen har jag tvättat sittvagnen, väntar på att sufletten ska torka, dammsugit bilen, lagt in massa annonser, lagat mat men fan heller dagen segar sig ändå. Klockan är bara tjugo i sju. Lilleman skulle promt till morfar, så vi mötte upp honom med hunden sen fick lilleman lov att gå ner med morfar. Vilken lycklig kille det blev=) Bävar för den dag inte morfar finns längre (hoppas det dröjer många, många, många år) Lilleman verkligen älskar att vara med morfar! Så fint det såg ut när jag kollade när de gick iväg. Morfar, lilleman och hunden, ett riktigt bra team. Och traktor skulle det sedan åkas med.

Så nu sitter jag här själv igen iof väldigt lugnt och skönt. Det enda jag inte gjort idag det är lagt mig och vila. Men gör jag det så kommer jag väl aldrig upp. Skulle behövt städa, men det är typ det enda jag inte lagt vatarna på idag. Det är ju egentligen mitt lördags göra. Synd att förstöra den morgon rutinen. För städar jag idag så inte sjutton är det fint till helgen iaf. Dessa små monster som älskar att slänga saker omkring sig och skräpa ned. Så få se om jag orkar städa innan kvällen. Skulle ha fixat med tapeter med, har ju bara lite kvar i hallen uppe, men lusten rann av mig. Den  kommer nog snart igen. Min högsta önskan e att någon erbjöd sig att måla och slipa min trapp. Men det lär ju inte hända i detta liv.

Ja ha borde tagit tag i lite läxor med. Men just sånna tråkiga måsten som städa och läxor, de har jag hållit mig långt ifrån ett par dar. Få se när den lusten kommer igen. På fredag börjar jag med ett nytt ämne med.

Nä, jag får väl tråka vidare. Inte har internett nå mer att säga heller. Letar spjälsäng och skötbord. Men just de som jag vill ha verkar inte finnas begangnat fast de är de mest simplaste. Men tio veckor på mig att leta vidare. Annars lär det ju tyvärr bli nytt.






Nina från Kaxholmen
GULLIVER Skötbord
Skörbord Gulliver Ikea
SPOLING Skötbord
Skötbord Spoling Ikea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0