Strålande sol!!!

Idag fick man vakna till en strålanda sol! Så härligt så. Fick ligga och dra mig en stund innan lilleman propsade på att jag lära kliva upp. En dusch med lilleman, lite frukost sen åkte vi iväg och köpte present till dotras klasskompis som hade kalas idag. Hemma gjorda hamburgare till lunch sen följde jag med dotra till kalaset.

Sen har det varit full rulle. Jag och lilleman skottade av och spolade alltanen med högtryck och spade. Det tog typ två timmar. Städade ur lekstugan, det värsta iaf. Kastade en massa skit som låg på den nedre alltanen, spolade lite mattor. Sen hämta dotra och min pappa kom och hjälpte till att sätta upp studsmattan. Den är ju tyvärr inte jätte stor den här heller. Men får jag bra med pengar från där jag väntar, då blir det en större. Blir nog den på 4 meter då. Men just nu duger den här. Upp och handla, torka golv, fixa sallad till middag och lunch till i morgon. Så nu är jag helt slut. Har inte suttit många minuter idag. 

I morgon blir det till att åka in på matten sen ska jag och en klasskompis sitta och göra en massa info och layout uppgifter. Fast vi har en handledning på nån uppgift först. Men fan jag måste få ett betyg i info och layout. Sen ska jag lämna in ansökan till utbildningen i höst. Jag vill så gärna gå den! Ev ett matte prov på tisdag om jag klarade det förra. Det kändes bra, men ändå kändes det som jag tänkte helt fel. Får kolla upp det i morgon. 

Blir till att byta i tvättmaskin, elda lite och tvätta barnen. Sen ska jag äta massa frukt och glass och bara ligga och glo på tv. Kanske till och med går upp och lägger mig och kollar tv i sängen=) Blir inte många knop iaf. Finns det badvatten så blir det ett hett bad. 



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0