Snurrar runt

Trist dag idag. Inte motiverad till någonting. Har massa saker jag borde göra, men jag har ingen lust. Engelska provet gick så där. Svenskan var väl så där den med, lyssna på några tal sen fick vi tillbaka uppgifter att rätta så vi slutade halv tre. Har sen varit hemma och inte gjort nå vettigt alls. Pratat i telefon och varit till nya restaurangen och kikat. Korv med bröd bestod min avanserade middag av.

Antar att allt känns som det gör för att det är ultraljud i morgon. Jag har en massa måsten inför etiken. Men kommer inte till skott. Jag känner att lill*n har snurrat runt och lagt sig i en väldigt konstig position. Det känns inte direkt behagligt för mig så det borde inte göra det för den heller. Jag vill ha kväller så att det blir morgon fort! Vill ju se det lilla livet och försäkra mig om vad det är för kön. Jag hoppas även att jag åker in själv. För han har ännu en gång inte "gjort rätt för sig".

Jag lever med min lilla familj. Räknar endast in mig och barnen. För det finns ingen anledning att räkna in de som är oberäkneliga. Jag måste kunna planera och gör det utifrån mig och barnen. Sen om det blir en till med eller inte, det spelar liksom ingen roll. Huvudsaken är att vi mår bra och jag utgår ifrån oss. Även om det är bestämt andra saker så säger jag aldrig till barnen att det är detta som gäller till 100%. Utan jag lämnar alltid det öppet och säger att det kanske blir si eller så. Besvikelsen för dom blir inte lika stor då.

Nu får det ta och bli kväll! Jag vill få ultraljudet gjort så jag kan gå vidare. En etapp till avklarad sen är det BM på tisdag och varannan vecka efter det.  4-6 BM besök kvar efter tisdagens besök. Så nu får tiden gå lite fortare.

Upp på ica för andra gången idag. Glömde kattmat och fika till barnens städdag i morgon. Vem minns inte de obligatoriska städdagarna på sista april som infann sig på skolan varje år.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0