Seeeg dag!

Dagen har varit fruktansvärt seg. Kan det bero på att det heter långfredag? Jag har varit jätte trött. Iof så plockade jag lite här hemma i morse, sen bytte bil med pappa och tvättade min. Så jag har ju inte suttit på latsidan direkt. Men det är en riktigt jobbig trötthet. Tror bebisen ändrat läge med, så kan ju bero på det med. Huvudvärk och annfådd. Trött i benen som sjutton. Blev inge kalas idag alltså. Jag brukar inte banga, men med en härlig halsbränna med, gjorde inte saken bättre. Men i morgon kommer vi. Vi ska på loppis då med.

Så skönt att det snart är kväll. Vill gå och lägga mig och sova. Men klockan är bara sju. Fast det är ljust ute, känns jätte konstigt. Kanske är ljuset som gör mig trött...

Barnens pappa ringde för en stund sen, från sin mammas mobil. Hon avskyr när han kommer och ska låna saker. Han är så respektlös. Han ska ha pengar, cigg, snus, mat, kaffe, låna dator och mobil. Och det spelar ingen roll om dom säger ifrån så SKA han ha iaf och då vågar dom inte säga nej. Fast på nå vis så är det ju deras fel att deras son blivit så här. Han har ju levt med en alkoholist pappa. Men jag kan ju tycka att han borde veta bättre vilket helvete det är att leva på det viset. Men han har blivit tusen ggr värre än sin pappa. 

Vid samtalet vi hade nyss, så sa han att han skulle trycka in skallen på den kille jag träffar. Ha ha ha ja det vore ju intressant OM jag hade träffat nån. Men ha fattar ju inte vad det innebär att vara gravid. Som om jag skulle orka bry mig om en karl nu! Men det ser inte ljust ut att han kan följa med på förlossningen och se sitt barn födas. Och heller inte på ultraljudet. Men det är inget jag kan påverka. Utan han får väl berätta för sina barn och även det ofödda sedan, varför han valde att göra så här istället för att engagera sig i att bli bättre. Han skulle iaf åka och hjäpa sin nya, som sedan blev hans före detta som tydligen är hans nya tjej igen.

Det är tydligen bättre att engagera sig i en ny tjej än i sina barn! Nä jag bryr mig inte, men jag tycker synd om barnen som ska ha en sån idiot till pappa som inte förstår sitt eget och sina barns bästa. Fast barnen vill inte prata. Stora grabben ville prata med honom dagen innan tio års dagen, men eftersom han inte kom då, så har han absolut inte velat prata. Rätt åt honom! Jag sa att jag skulle ta upp anmälan igen, om det som hände i höstas. Barnsligt av mig att "hota" med det. Men jag är så trött på hans jävla psykotiska sett att vara. Och det är det ena som leder till det andra i denna psykiska sjukdom. Men han gräver sin egen grav. Ibland önskar jag han vore död.

Nä nu blir det nått knop igen, men inte många, sen soffan för resten av kvällen.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0