Sååå trött

Helgen har väl varit rätt så lugn, inga måsten. I lördags var jag på klädloppis i byn. Fyndade en massa mjukis mamma byxor, som jag förmodligen måste bära resten av sommaren med. Hittade även mamma toppar. Perfekt att ha nu och sen i sommar, både linnen och kortärm va det. Sen såklart blev det några bebiskläder med. Hittade en skötbädd, röd med Laban på. Så jag blev nöjd med mina inköp för den dagen=) I söndags minns jag inte vad jag gjorde...eller jag har för mig jag började måla skötbordet...sen försökte städa lite. Grillning x 2 i helgen var det iaf. 

I går så var jag hemma hela dagen och bara tog det lugnt. Jag tvättade lite, började dammsuga men det va inte bra för mitt bäcken, skurade duschen uppe och inte en enda skoluppgift på hela dagen. Kl tre hämtade jag barnen, körde dem till farmor sen iväg på klädloppisen i stan. Massa kläder, hade sett ett par jeans där på lördagen då jag lämnade in mina kläder. Så de köpte jag. Blev även några bodys och byxor. Hittade skit snygga huvtröjor till storagrabben med, han blev jätte glad. Dotra fick en klänning och ett par sandaler såg helt nytt ut. En vagnsleksak med laban för en tjuga och Tummen skallra för 15 kr. 

Blev sedan kalas kl sex. Svägerskan låste ut mig på deras alltan, utan att blinka. Hon hörde inte ens att jag knacka precis då hon stängde! Ibland funderar man vilken planet hon kommer ifrån! Jag knackade hur länge som helst innan min bror tillslut öppnade. Jag frågade honom om hon inte va riktigt, riktig. Till svar får jag att det var väl så det va och att det va mycket nu. Men va fan ska det va så jävla svårt att säga nej till skift på jobbet!?! Klart dom beodrar ut henne när dom vet att hon inte vågar säga nej. Nått jävla mål i mun lär hon ju ha.

Vaknade halv fyra i morse av lillaman kunde sedan inte somna om. Jag som aldrig har problem med det. Upp och tvättade och vek tvätt. Somna om i en timme. Så nu e jag ap-trött. Idag blir jag inte rolig. Hämta barn sen vila.

Just ja, v 33 idag snart ultraljud och sedan lunkar det vidare med BM varannan vecka. kommer nog rulla på bra efter frun har fått ut sin lill*.




 

Några av mina fynd 85 kr för de tre.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0