Piggare idag=)

Har sovit bra inatt. Jag förstår de som inte kan somna om eller vaknar tidigt eller dyligt, är helt slut körd och går runt som i ett dilerium. För det är fan inte skoj. La mig på soffan igår kl tre sen slumra jag till halv sex. Barnen fick "svälta" igår, det blev bara kvällsfika. Men det dog dom inte av. Sen gick kvällen jätte segt och jag var super seg. Somnade runt elva ännu en natt ensam i min stora säng. Så skönt att slippa ha barnen bredvid. Men det låg en snarkande katt i vaggan när jag vaknade i morse. Hmm måste få bort hennes bebis fasoner. Allt som har med bebisen att göra ska hon absolut va på. Skaffa kallerdörr till sovrummet kanske...jag kan ju inte sova med dörren stängd heller.

Det strular med mina skötbords ideer. Blir nog det nymålade nere och sen den satans byrån uppe i hallen. Fördelen är ju att jag måste göra klart hallen och hålla den städad. Nackdelen är att jag iaf inte får vatten direkt vid skötbordet. Men jag vägrar springa upp å ner varje natt för att jag inte har skötbord upp. Så jag ska försöka få tag på nya skenor så jag kan laga lådorna och limma dem. Fördelen är att jag får en byrå upp med för då slipper jag fixa till en gammal som jag tänkte från början.

Å bil måste jag fixa! Letar med ljus å lykta men hittar ingen i närheten. Klarar mig med opeln ett tag, mend et blir ju så jävla trångt. Ska in på Bilmetro idag hade jag tänkt. Vill ju ha en Touran 7-sitsig.

Annars är nog det mesta fixat, ska försöka hitta textilfärg till vagnen så den blir svart igen. Sen fattas det en skötdyna och en ny madrass till spjälsängen. Men skönt att det bara är småfix kvar. För jag kommer inte orka eller ha tid då innan skolavslutningen. Men i juni ska det börjas promeneras, för jag vill ju inte gå tiden ut. Så det blir lite gymnastik var dag. Har ju ingen att färdknäppa med ha ha ha Tvpå kvällar/nätter i rad har jag haft starka sammandragningar, inte onda men som sagt riktigt hård har magen blivit. Har varit ca 3-4 under en natt. Känns skönt att det fungerar.

Nä nu blir det skola från halv tio till fem. Ev följa med barnens farmor på loppisen, hon vågar inte gå dit själv. Så ska höra med morfar om han kan hämta.

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0