Hål i huvé!

Idag blev det lite stressigt på morgonen, skulle ju va hos kuratorn kl 8.15. Men idag ville inte lilleman som jag ville. Men jag hann ändå. Blev sedan en singel frukost på Mc donalds innan engelskan. Strax före tolv får jag ett samtal från dotras lärare att hon fått en sten i huvudet och blödde kraftigt, så det va bara att slänga sig i bilen och hämra henne. In på HC och limma lite. Så inom 40 minuter så va hon hel igen. Men bilfärden till skolan var lite chockad då jag inte viste hur allvarligt det va. Men hon följde sedan med mig på min Svenska och fick beröm av min lärare för att hon ritade fint.

Efter skolan tog vi en sväng till köpcentra och H&M. Blev ett par leggings och några par strumpor åt dotra. Hittade en superduper söt kortbent omlott pyjamas med Hello Kitty på till bebisen. Kunde inte motstå=) Finns ju bara 1 av varje i stl 50 och 56 så det blev en 56. Hade antagligen inte funnits nå kvar till juni.

Prata med familjerätten i morse med. Hon hade bokat in tider till tisdag den 20/4 åt oss. Egentligen för att få in våra redogörelser om vårdnaden. Men iom att pappan fortfarande efter tre dagar vill skriva på frivilligt så ska vi endast komma på hans tid kl ett men vi har min tid kvar utifall han hinner ändra sig under helgen. Men kommer han inte alls så kommer ju rätten dömma mig till vårdnadshavare själv och det blir en intremitrisk dom. Fatta inte riktigt vad det är, men det har nått med överklagande att göra. Och med hennes vittnesmål så sa hon det att i rätten så har han ingen chans att få ha kvar vårdnaden. Så det är ju lika bra han skriver på. Samma dom ändå fast han väljer skriva på frivilligt. Så jag håller tummarna i helgen. Tar så mycket tid annars att behöva gå på rättegång och fjanta. 

Nä göra lite mat kanske. Har ingen lust men ett ont måste. Fast dotra klarar sig nog en sväng till för vi har nyss bakat muffins. Blir att tvätta lite. Pappa kommer med lilleman snart och ska lämna skit bilen. Den j*veln rullar ju inte antingen hjullager eller broms är det *suck*. Men slipper tanka bilen förens tisdag iaf=) Pappsen hade redan bensin=) Tur i dessa fattiga dagar.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0