Fredag och super trött!

Min första långa fredag på väldigt länge. Sen med den minimala sömnen jag fick inatt så känns denna dag ännu tyngre. Fast sömnen var ju självförvållad då jag slog igen data uppgifterna strax efter tolv. Men nu är det bara mindre än hälften kvar.

Dotra var med till skolan idag hon har ju tjatat jätte länge. Men hon kommer aldrig följa med igen=) Det blev en alldelens för tråkig dag för henne. Fast hon har varit duktig och suttit still länge. Från nio till halv tre. När vi satte oss i bilen så sa hon att jag inte behöcde gå i skolan ju för jag kan ju allt redan=) Kan man få nå bättre betyg?

Aggretioner mot pappan idag för att han inte fattar nå. Fan tänk om jag skulle sitta på en fest eller vara ute och åkte med en kille och jag ringde han. Vilket jävla liv det skulle bli. men han ringde när han va med en tjej och försökte få mig svartsjuk. Men de där jävla fjortis packet som vill umgås med äldre missbrukande killar (?) det är inte funtade för fem öre. Han har väl hunnit ringt några gånger till fram till halv sju. men då gav jag honom en sån jävla utskällning om hur jävla dum han är som skiter totalt i barnen, umgås med fel folk och sitter och dricker när det faller hoom in. Jag var inte nådig och jag kände hur svansen föll mellan benen på honom. Han ska skämmas!!! Och jag hoppas han lider ikväll! För hans barn får lida i sitt hjärta att dom inte har någon normal pappa. Och han fattar det inte själv. Utan skyller allt på mig. Men jag sa det, att det för fan inte är jag som pillar i honom alkohol och droger utan HAN VÄLJER DET SJÄLV!!! Idiot! Men nu har jag fått skrikit ur mig iaf. Jag fattar inte hur han orkar leva med sig själv!?!

De två stora är på disco. Strul med skjuts hmm vad tänker vissa med...Men tur grabben har en sån snäll kompis, finns det hjärterum finns det stjärterum. Jag har råkat skänkt 10 kr till rädda barnen idag ha ha ha men ica tanten gav mig en ny och la i rätt springa. Tröttheten har tagit överhand idag. Och lilleman har på fem minuter, medan jag fixa popcorn, hunnit hällt ut chipsen på golvet. *sliter lite hår*. Så då tog jag bort allt och satte mig här istället. Han som ville ha fredagsmys. Men jag känner mig inge mysig nu!

Ska ev fixa nån info uppgift till ikväll, sen blir det sova tidigt. Leta mina nyinköpta solbrillor skulle jag behöva göra. VAR FAN LA JAG DEM!!!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0