Dagens schema

Fick sova till åtta idag iaf. Gjorde klart några fler uppgifter till info - layout igår med och skickade in alla idag, har nu endast två uppgifter kvar om jag inte minns fel... Prov i datakunskap på måndag kl elva. Hoppas jag klarar det! Sen hoppas jag på bra betyg i infon. Ev ett VG i Svenska C skulle jag få. Hittade mina påbörjade uppgifter till religionen, trodde de var på mitt borttappade USB men där hade jag tur. Skrev även min argumenterande text till svenska c och skickade in. Känner att jag börjar komma ikapp nu. Även två uppgifter till engelskan blev skickade.

Det jag har kvar nu är:
Engelska A
Bok recention i  (påbörjad)
Muntlig redovisning av bok i grupp (23/4)
Film recention Romeo och Julia (påbörjad)

Svenska C
Paper (ej börjat ens)
Tal

Pedagogiskt ledarskap
Kolla Die welle skriva om den
Examinationsuppgiften

Matte
Bråk (komliterande prov)
Koortinater (kompliternande prov)
Statistik uppgift
x och y avsnitt + prov
Grader avsnitt

Info layout
tre uppgifter
Muntlig information med PP

Datakunskap
Prov (19/4)

Religion
Hinduismen (påbörjad)
Abrahams barn (påbörjad)
Examination (21/4)

Tror jag har koll nu=) Etiken har jag nyss börjat med så har en uppgift om människosyn där med.

Men jag är ju en person som påbörjar saker men har svårt att slutföra. Men ska fan klara detta innan bebisen kommer! Engelskan ligger jag på gränsen att bli godkänd i. Men det va för att jag inte pratar på lektionerna. Men man kan ju undra de som aldrig går på lektion hur dom kan få mer än ett G?

Blir lite mat eller rejält med fika nu. Sen ska jag städa denna. Invänta att stora grabben kommer hem från leklandet handla nån present och vid fem halv sex bär det av på kalas med hela familjen. Blir grillat, som jag har längtat. Ska införskaffa mig en grill på tisdag! 




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0