70 dagar kvar

...v 31 i morgon alltså hela 30 veckor och bara 10 veckor kvar. Ja det går undan. Fast som vanligt känns det segt på nå vis ändå. Men nu när våren äntligen gjort sig besväret att kika fram, så känns det jätte härligt. Och ett slut på mörkret.

Idag har jag gjort matte i skolan. Och jag fattade vad jag gjorde! Helt otroligt. Och har en så bra mattelärare. Han är inte översmart och är mer som en pappa/morfar. Och lite små snurrig men positiv och hjälpsam. De andra känns så översmart så det blir jobbigt. Satt sen och gjorde en massa info och layout uppgifter så idag har det även blivit ett par när jag kom hem. Så det känns som jag får ett G i den kursen iaf.

Har inte hunnit med så mycket annat än datan när jag kom hem. Fått sommardäcken på satt med. Så nu rúllar bilen lite bättre. Lilleman skulle sova kvar hos morfar tjatade han om. Men efter en timme så ville han hem. Så pappa körde hem honom. Han var vaken i tio minuter sen gick han och la sig på soffan utan pip. Lill gosen han är.
Nu blir det tv och sova. I morgon engelska och ev ett matteprov om han hinner fixa ihop ett.

Natti natt.




En gipsmage blir det om ett par veckor=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0