Stressig fredag!

Dagen började med möte med sonens skola. In till min skola och träff med min lärare halv tio, lektion kl tio till tolv. Kom ut till bilen och till min stora förvåning och irritation så var det punktering. Min första tanke var att det va barnens pappa som gjort det. Men iaf jag börjar gå "hemmåt" lite långt men en bit på väg iaf. Ringde min vän som kolla bussen. Jo, visst kl ett gick bussen och jag skulle på begravning kl två, så det gick ju inte. Ringde pappa och tillslut när han svarade så kom vi överens att jag fortsatte gå och han hämtade mig. Sen var det bara hem, duscha, klä mig och sminka lite. Blev en lång men fin begravning med mycket tårar. Det var min äldsta väns pappa som begravdes och hon och jag har inte träffats sen typ midsommras. Men det gick bra, viste ju inte hur hon skulle reagera att jag dök upp på hennes pappas begravning efter fem månader. Blev även fika efteråt fast det inte var menat från början. Så det lev lite stressigt att hämta barnen. Hem å bytte om, elda sen in med pappa till stan och byta däck. *PUST* Äntligen kunde jag andas ut! Det var nån grej inkörd i däcket iaf. Kom hem kl sju lite kvällsfika och prat i telefon. Kändes som jag babbla hela tiden! Hatar när min hjärna går på högvarv! Idag har jag städat sen kl halv åtta i morse. Fast det har mest varit rensning av pappershögar lite här å var. In till stan och köpte lite julgrejer sen käkade vi tacos. I morgon blir det lite mer grundlig städning. Fick iaf upp julgardiner idag. Fattas bara i barnens rum. Och en massa fönstertjänor fattas så det blir till å köpa fler:( Viloläge på soffan nu. Ryggen värker än förhoppningsvis sonmar barnen i tid.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0