Öm i hela kroppen

I morse vaknade lilleman kl kvart i fem! Sur och grinig till på köpet. Han skulle titta på barnprogram men det tog ju en kvart innan det började, så det var bara å vänta. Gick sen å la mig igen. Fem över fem kommer han och väcker mig igen, då ska lillen ha frukost. Bara till och gå upp å fixa det. Hann bara lägga mig igen så kommer han grinandes och vet inte vart han ska sova. Så nu dög varken tv:n eller frukosten. Tänk om han kunde bestämma sig nån gång! Han la sig iaf bredvid mig och somna sött. Sen bar det av till skolan kl tio för mig. Dryg lektion med samhällskunskap! *Hatar* Bara jag blir godkänd så blir jag super nöjd. Hoppas. hoppas! Efter det blev det en mc feast och cola. Höll på hungra ihjäl ju. Åkte till min vän efter att jag klämt i mig den. Hon var super röksugen och höll på med sina gardiner. Så synd att det är problem på halsen för mig och ett evigt tjatande om det. Men det blir ju så att jag gnäller ur mig för att jag är så arg. Vill ju kunna njuta av det gemensamma jag och vännen bär. Fast det kommer vi hinna så klart. Går lite på sparlåga i det hela både hon och jag tror jag. Innan UL så är det svårt att slappna av och njuta. Fast jag vet inte om jag kommer njuta så mycket. Jag är jätte glad och nyfiken på vännens pyre men mitt känns mer som ett misslyckande. En canser tumör som växer. En sak jag skämms över. Fast varför ska ett oskylldigt barn bli straffat bara för att vuxna inte kan acceptera. Jag är emot abort och visst är jag glad för detta liv. Men det känns jobbigt med. Nog mest för vad just andra ska säga. Fast jag har ju inte direkt knullat runt och blivit gravid med fyra olika karlar. Blev lite telefonterror och ett prat med soc idag. Barnens pappa ville absolut komma hit och sova. Jag har sagt åt honom sen kl nio i morse att kontakta soc, AF, psyk för prover. Men inget hade han gjort på sju timmar. Jag tänker inte släppa in honom sovandes här om jag inte vet att han hållits sig ren. Och soc avrådde mig även hans övervakare. Så jag bestämde mig att han inte fick komma hit. Han blev så klart skit sur och skyllde på mig att det var mitt fel bla bla bla. Sen har jag inte hört nå mer. Hoppas han tar sitt förnuft till fånga och kontaktar soc i morgon och ber om hjälp. En anmälan om missbruk är redan gjord dit. Har iaf hunnit städa alla golv idag. Nu är det bara bänkar och bord kvar. Jag är inte som alla andra och börjar uppefrån och ner=) Så öm efter all dammsugning och torkning har även tvättat och eldat en massa. *puh* Nu blir det soffan och hoppas på en lugn kväll och en lugn dag i morgon.

Kram  

Kommentarer
Postat av: Du vet

Gnälla och vara irriterad får man vara, ser man en ljusnande framtid så kommer den oxå. Sen till det andra, när du går ut med "världsnyheten" så kanske du kan lägga in att det var ett misstag men lika älskad för det?!? Typ, du får träna på mig ;)

2009-11-16 @ 22:06:56
Postat av: Jag vet

Jo jag får väl ta å träna på dig;) Men dom får väl säga vad dom vill. Har inte nekat deras far att vara delaktig heller, utan han väljer det själv.

2009-11-17 @ 15:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0