En helt vanlig dag...

Den här veckan har verkligen varit snurrig för mig. Lyckades iaf komma ihåg utvecklingssamtalet för dotra, men glömde en lapp hemma. Dagen efter så glömde jag sonens utvecklingssamtal, men blev påmind av hans klasskompis. När jag väl kom dit så hade sonen flytt sin kos hem till sin bästa vän. Han ville minsann inte vara med på nå samtal. Men vi genomförde det, fast det blir ett till i morgonbitti kl åtta. Han bara hem igår efter det sen in till skolan igen! Stress, stress! Men from i morgon fredag så kommer dom börja på fritids igen. Gud så skönt! Har inte under denna tid som varit haft så mycket utbyte av den "hjälp" jag fick. I morse bar det av till barnmorskan. Det är ju en "kändis" här ifrån som jobbar med provtagningen, men det känns tryggt ändå. Dom har ju tystnadsplikt. Efter proverna satt jag och väntade, då kommer ännu en "kändis" som är BM där och hon började fråga vad jag jobbade med nu. Och jag berättade att jag läste upp betyg men skulle börja på högskolan nästa höst men att det här kom emmelan. Hann inte så mycket längre för då kom tårarna:( klart jag är mer känslig nu. Men det är ändå jätte jobbigt när det inte blev som jag tänkt mig. (Kontroll människan i mig som spökar). In till min BM med tårarna rinnande och jag berättade dagsläget och hon tyckte, precis som alla andra, att det var strongt gjort av mig. Att jag vågar stå på mig. Men jag sa som jag kände att det är ju en skam. Iaf just nu. Det är endast en vän och hennes karl som vet om detta. Mina andra "nära" vänner(*ho ho vart e dom*) dom har jag inte berättat något för. Som jag skrivit tidigare så är det dock samma pappa. Och ja, man kunde ju aldrig tro att en grej som hmm hur ska jag säja...inte fungerar fullt ut till slutet, att det då ska kunna bli ett liv. Åt ju även nå slemförtunnande läkemedel under samma period, ja så jag vet inte vad det kan bero på. Sen är jag lite nervös inför provsvaren. Glömde gå in till provtagningen och ta ett klamydia innan jag gick. Så får ta det nästa gång. Fick en extra insatt tid före jul, för att kolla läget hur jag mår och hur allt ser ut runt om kring mig. Sen UL fick jag nummer att boka tid själv, UL:s tidbok var inte fullständig. Ska ringa på måndag om jag inte glömmer bort det. Annars är jag mest trött och fullt upp. I morgon blir inte så lätt dag heller. Möte kl åtta med sonen, halv tio på min skola, lektion kl tio, hem, duscha, byta om, äta, sen begravning. Så nog har jag att göra allt. Blir ev julgardiner och grejs i helgen. Nästa vecka pyssel med "tanten".

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0