Så trist!

Ja ha, samma visa idag som de andra dagarna. Trist och långtråkigt. Var iof till storstan med min mamma idag (inte världens roligaste person att handla med) Blev lite avslutningskläder till barnen, dock inte komplett. Sen ett par solbrillor till mig, gömde ju de andra för barnen, sen när jag skulle ha dem då hittade jag dem inte. Helt otroligt vilket dåligt minne, om inte nån har tagit å lagt de nån annanstans. Mat på MAX sen hemfärd. Var till å med tråkigt å handla. Jag som hade tusen ideer igår kväll, men de försvann när jag slog upp ögonen.

Har sedan bara varit hemma. Grillat lite sen legat på soffan. Hamnar här emmellanåt, vill verkligen göra nå vettigt istället, men hamnar alltid vid datan ändå. Ska fan packa ner datorn så jag slipper den. I morgon ska jag försöka få lite mer ordning här. Ska dammsuga och torka golv. Blir en sväng till loppisen, kolla om nån säljer en skötbädd. Barnen ska till farmor en sväng och deras pappa kommer dit. Sen blir det väl hem å inte göra nått igen.

Har blivit förfrågad om jag vill komma å grilla i helgen. Men jag vet inte om jag känner för att åka dit i helgen. Så långt när man ska hem. På söndag ska jag promenera till en vän i byn. En bekant skulle plocka ihop en massa flick-kläder som jag skulle få kolla på och köpa det jag ville ha billigt. Känns så roligt att de tänker på mig. Var ju även och rensa luften hos en gammal vän i går. Och det kändes skönt. Fördommarna som hon hade försvann nog ganska fort. Men blir en aning irriterad när de trott en helt annan sak från början *suck*. Men nu behöver jag inte må dåligt över det. Känns som min cirkel snart är sluten. Fler saker som jag slipper må dåligt över. Så mina demoner börjar acceptera att de blivit vräkt=)

Har hittat en munkjacka till lilltjejen som jag vill ha. Men den e ju så dyr ny. Hittade en på blocket med. Den fanns kvar, men har inte fått nå mer svar efter att jag sa att jag ville köpa den. Söker även en Laban grej med spegel. Har fått svar, väntar på bild och pris. Det är en speciell sorts mobil som går att nypa fast ovanför skötbordet. Jag väntar å ser hur det blir. Har även sagt till om min plychoverall som dotra hade, så den hoppas jag att jag snart får tillbaka med. Så som sagt allt verkar va i sin ordning. Bara väntan kvar=) 45 dagar bara=)



 

Tummen Jacka i velour rosa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0