Vilken förmiddag!



Som sagt stora grabben spelade innebandy idag och dom va så duktig, trots att dom förlorade alla tre matcherna så är dom vinnare ändå. Hade ju nån som skulle komma till nio men som kom halv elva med en massa bortförklaringar. Jag fattar inte hur människan orkar! Jag hinner: Väcka tre barn, fixa frukost till dem, duscha, elda, tvätta och lite små fix på en timme! Medans människa som endast har sig själv att hålla reda på inte ens klarar av att komma i tid. För mig kvittade det faltiskt, men han hade ju lovat grabben och sen håller han inte tiden!

Missade första matchen för jag var till doktorn med lilleman. Och hon dumförklarede mig inte, som jag nästan trodde hon skulle göra. Det kändes skönt. Och hon skyllde detta kisser-problem på att det hänt en massa kring honom. Och jo visst, med en pappa som ringer och psykar deras mamma och beter sig illa mot henne när dom är med, så är det ju faktikst inte så konstigt. Det roliga va att när vi kom från doktorn, så frågade inte ens deras pappa hur det gått eller vad dom skulle göra! Det enda han hade huvudet fullt med, det var hur många som skulle kunna vara mina potensiella partners av de karlar som satt på läktaren. Alla kollade ju åt vårat håll! Jag kollade på innebandy jag iaf. Så det var nog nån stackars oskylldig jävel som skulle åka på spö. Ha ha ha. Han är så patetisk jävla nolla. Ja okej, jag vet att det är hans psyke som spökar. Men vad fan borde han inte känna sig för innan han åkte om han skulle klara av detta!?! Sen luktade han fylla! Men han nekade, jo men visst. Det var 30 timmar sedan han drack sist sa han. Mmm tror inte det. Vi har som sagt kört hans alkis farsa och den lukten känner man på fler mils avstånd och dessutom så syns en bakfylla! Så så två och en halv timmes psykning senare så säger den jäveln att han vill följa med till barnmorskan i morgon. Jag svara inget. Men tror han att jag tänker hålla tyst om detta till henne, ja då är han verkligen blåst. Jag ska sätta dit detta betende! För nu jävlar är det nog. Hade det inte varit för att grabben ville och frågade pappan om han skulle med, så hade vi sluppit denna psyk dag. Men eftersom vi har gemensam vårdnad (än så länge) så är jag ju skyldig att informera honom om allt kring barnen. *Suck* Men iaf tillbaka till morgondagen. SÅ jag hoppas nästan att han dyker upp hos BM i morgon. För då jävlar så ska han få skämmas. Jag ska då fan bryta ihop! Ha ha ha. Och jag hoppas att hon gör nått. Hmm vad vet jag inte riktigt än...

Men efter lite Sibylla mat så är vi äntligen hemma! Han frågade om han fick följa med att äta, för stackarn hade ju inte ätit på fler dar! Men nähä jag ljög och sa att vi skulle äta mat hemma. Men skjuts fick han hem,, för då viste jag ju att han inte skulle efter. Sen blev det mat för mig och barnen.

Elda sen vila! Hoppas barnen är lugn bara!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0