Vecka 27

Började med denna blogg igår men irritationen tog över så provar idag istället.

Jag gick in i v 27 igår. Tiden rinner iväg och börjar se ett slut på detta. Har ju "bara" 13 v kvar. Men det känns så fruktansvärt overkligt. Vart kom denna figur ifrån? Hur hamnade den i min mage? Ligger det verkligen nått där? Är det bara gaser? Fattar nog inte riktigt att det ska komma en bebis! Men jag hoppas att jag inte blir dum i huvudet efter förlossningen. För då hoppas jag att människor runt mig reagerar!

Har iaf börjat rusta=) Jag och dotra rev ner formel 1 borden och sen har jag börjat slipa tapet kanterna. Idag har det inte blivit nå gjort där för har haft skola sen elva fram till halv fem. Sen laga två olika sorters mat, gjort läsläxa med dotra och pratat med en vän och barnens pappa ringde. Vi bråkade inte!!! Iaf inte högljutt=) Men jag bet mig i läppen för att undvika. 

I morgon blir det BUP med stora grabben sen hämtar min bror honom i stan sen ska jag till skolan. Efter det så ska jag försöka komma ihåg att hämta tapeterna som jag glömde hämta idag. Ska även köpa lite penslar så jag kan börja måla taket. För det lär ju inte dyka upp nån frivillig att hjälpa mig iaf. Men fan vad skönt det ska bli att flytta upp. Trodde inte jag skulle va positiv till det men det känns riktigt bra. Och äntligen kankse barnen kommer sova i sina rum. Iaf de två mindre. Och kommer att kunna ha tv på rummet, ja om min bror fixar antenn kabeln som han råka klippa förra våren! Och det blir till att köpa tv t sovrummet med. 30 års present kanske=)

Nu är det dax att slänga sig i soffan. Ny dag med nya tag i morgon.

Psst...tjänade 1069kr igår;)


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0