Våren är här!

Äntligen droppar det från taken. Och fåglarna kvittrar som aldrig förr. Lite slaskigt bara men det är ju övergående. Men jag ser en ljusning på denna långa vinter. Även om den nu har varit bra så börjar denna snö och kyla vara lite väl mycket nu faktiskt. Men man vet ju inte när det kommer sån här bra vinter igen. Men nu är den förhoppningsvis slut med snöandet.

Klarade inte matteprovet! Men jag har en sån bra lärare så han ska greja ett prov på det jag missade och han skrev dessutom ner några tal som jag kan träna på. Så nästa tisdag blir det prov igen och jag kan förhoppningsvis gå vidare till nästa kapitell. I morgon har jag svenska argumentation. Jag valde "Förbjud manligomskärelse på barn". Så jag hoppas det går bra. Men blir bara mer å mer irriterad ju mer jag läser om det.

Sen blidde det lite shopping efter skolan idag. Var ju konkurs rea på lekskasaffären. Så det blev ett täcke till spjälsäng 100kr kostade 249kr annars. Sen simdyna och affisher sammanlagt blev det 240 kr så det var ju överkommligt=) Va in på Coop en sväng där hade dom Heffaklumpen kläder, mest till flicka, med 75% rabbat! Så två pyjamaser och en body för 70 kr. Så det var billigt tycker jag. Blidde även en Starwars hood-jacka till stora grabben, då han fyller år snart. Lite onödig shopping. Men hade det inte varit rea så hade jag aldrig handlat det. Blev en kycklingsallad till lunch och inte en gnutta godis har det blivit idag=) Måste försöka låta bli att äta så mycket godis, jag äter för att fördriva tid, så typiskt mig när jag känner mig ensam :(

Nu blir det lite kvällfika då jag hoppade middagen. Sen tv bla Fuskbyggarna och sen sova.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror i alla fall att jag ligger i lä på handling ;p

2010-03-10 @ 20:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0