Söndag igen

Veckorna går fort. Men dagen idag verkar aldrig ta slut! Lilleman väckte mig 06,40 i morse *suck*. Fast jag somnade före tio igår och i fredags före nio så jag va ju inte lika tött som jag brukar. Så kl sju i morse efter att försökt somna om, så klev jag upp och satte mig vid datan. Sen blev det frukost och datan sen igen. Plocj´kade lite och märkte upp lite mer kläder som ska säljas på loppisen i april. Jag skäms nästan över hur mycket kläder jag har spart efter barnen. Men jag har ju inte haft mage att slänga eller ge bort de. Har sålt lite av dotras kläder förut men så drygt och skicka med post mm.

Klockan halv elva bar det av till barnens farmor med de två små, storebror va lite halvhängig. Så där tillbringade dom förmiddagen fram till två. Jag va på loppisen, träffade en gammal jobbarkompis. Men inga fynd gjordes idag. Räckte med det som blev i går=) En kudde 20kr, Tummen mjukis + prinsessa + Julia mjuk docka för 20 kr. Så 40 kr för nått som egentligen kostar 159kr för kudden, 149kr Julia docka, Tummen 69kr och prinsessan, så det va det värt =) Alltid kul att handla iaf när det inte kostar så mycket;)

Nu är det kvällsfika och bada barn. LOGOS-test i morgon.   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0