Segt och dystert

Upp tidigt i morse. Klantigt av mig att boka in två tidiga besök denna vecka då det är sportlov. Vet inte hur jag tänkte. Men nu är det gjort iaf och i morgon får jag sovmorgon, ja typ en kvart iaf. Har ju morgonpigga barn så fort det är lite ledigt. Hade bara engelska idag. Så jag åkte till storstan och kollade lite. Köpte mig lite mat på Mc Donalds. Skönt faktiskt att åka iväg själv och slippa ta hänsyn till vad någon annan villl titta på. Men det är ju lite trist att åka iväg själv med. Engelskan va super seg. Jag får huvudvärk så fort jag sätter mig ner på de lektionerna. Och lika så med matten, måste kolla om jag fick godkänt på mitt förtsta prov så jag kan gå vidare i den boken.

Har väl inte gjort så mycket annat idag. Plockat liiite och tvättat en maskin. Städat lite i pannrummet. Dotra tjatar om att vi ska vika tvätten som är i tvättstugan, men lusten har liksom inte infunnits sig än. Men jag måste ta tag i det snart nog. Drygt att rota i värsta tvätthögen varenda morgon. Kanske orkar mer då den här jävla snön försvinner! Nu vill jag ha härlig vår, då man kan ta av sig jackan och sitta ute och mysa i vårsolen. Jag hoppas det inte dröjer allt för länge! Jag lovar att jag kommer stå och hacka bort isen på min parkering då det blir varmare. För på min gård på den sidan finns inge sol. Så jag har alltid vinter mycket längre än mina grannar:(

Ska väl börja med lite kvällsmat så man får slå sig ner i soffan för kvällen. Ska ev försöka ta tag i routern och försöka installera trådlöst. Men vi får se...

Just nu känns allt så seeegt och jag vill bara va helt själv. Men svårt med tre barn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0