Så irriterad

Ja dagen har gått i irritationens tecken. Började den med en ner kissad säng kl halv sex i morse! Blev till att bada lilleman som inte alls ville bada! Och sen ville han inte somna om. Som tur va så började Bolibompa precis. Så han har ju varit jätte go å snäll idag...eller inte! *grr* Jag klev upp halv åtta. Hade gärna fått sovit non stop från det jag la mig till halv nio men nä hä. Det är ju typ lyxvara i en barn familj. Men jag behöver det nu. Jag behöver nog ta lite järntabletter med. Mina nerver e inte på topp. Men tar jag järnet så blir jag förstoppad och får halsbränna så då blir jag irriterad på det, tills jag kommer på att jag måste försöka gå på toa, som då kan ta en hel dag! Måste komma på nå annat som funkar mot lågt järn värde. Sen den här jävla nästäppan. Blir galen, för märker jag inte direkt att jag måste ha nässpray, så går jag och är irriterad tills jag fattar att det är för att jag inte får riktigt med luft. Så så ser mina dagar ut.

Jag och dotra var på den ya loppisen idag. Hittade en svart babysitter för 75 kr och en sovpåse för 20 och en klänning 30 kr. Dotra fick en porslinskatt och en glittrig nessesär. Så det blir nog en sväng nästa lördag med. Och säkerligen nån mer gång då det är olika säljare varje lör och sön.

Blev riktigt illsk på lilleman idag. Hade lagt ut bebisens kläder på sängen och skulle fota (fick ju lite inspiration=) ) Då så hoppar han i sängen över alla kläder så de hamnar huller om buller. Lyfte ner honom och sa (skrek tillslut) åt honom att lägga av. Men nä ä då han gav sig inte. JA, jag vet att det är uppmärksamhet han vill ha. Men en liten grej kan jag väl kunna få genomföra? Jag känner mig inte så värst engagerad just nu. Behöver få tillbaka energin. Och oftast hamnar jag vid datorn och det gör bara saken värre att glo runt här. Jag behöver aktiveras och stimuleras och jag behöver träffa folk! Sen oroar jag för redovisningen som är på torsdag, jag har inte ens börjat. Jag behöver semester!!! Nu är iaf alla barn ute. Så jag ska väl försöka gö nå vettigt.

Barnens pappa har inte hört av sig sen i fredags vid sju. Jag var inte direkt trevlig, men inte otrevlig heller. Jag har sagt åt honom att jag har inge intresse av att prata med honom förens det finns nå konkret från soc att han verkligen kommer att åka iväg. Men just nu har jag en kuslig känslig.

Plikten kallar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0